top of page
BANNERwww_edited_edited_edited_edited.jpg
  • Czy koncert odbędzie się w przestrzeni otwartej czy zamkniętej (tzn. czy jest otwierany dach czy to jest miejsce zamknięte bez dostępu świeżego powietrza i np. z klimatyzacją)?
    Stadion Tarczyński jest obiektem otwartym co oznacza, że uczestnicy muszą być przygotowani na ewentualne zmienne warunki atmosferyczne. Warto sprawdzić z wyprzedzeniem pogodę i zabrać odpowiednie okrycie głowy przed słońcem.
  • Jaki jest harmonogram wydarzenia?
    Wejdź w zakładkę ChwałaMU i poszukaj przycisku "Plan wydarzenia", aby poznać szczegółowy harmonogram dnia.
  • Jak jest organizowany dojazd uczestników do miejsca wydarzenia?
    Dojazd do miejsca wydarzenia we własnym zakresie. Organizatorzy nie podejmują się organizowania dodatkowych środków transportu.
  • Czy są i gdzie miejsca do parkowania i czy parking jest bezpłatny?
    Obiekt posiada płatne miejsca parkingowe. Stadion dysponuje miejscami parkingowymi, które będą wydzielone dla uczestników wydarzenia.
  • O której trzeba być aby usiąść?
    Miejsce wybrane przez Ciebie podczas zakupu biletu w 100% będzie na Ciebie czekać, jeśli skorzystasz z numerowanych miejsc na trybunach. Miejsca na płycie nie są numerowane, dlatego zachęcamy do wcześniejszego przybycia ok. 1-2 h szybciej, aby jak najbardziej ułatwić wejście na teren wydarzenia i zarezerwować najlepsze w Twojej opinii krzesełka. Ze swojej strony dodamy, że z każdego miejsca będzie naprawdę dobra widoczność, więc bez stresu!
  • Czy można wejść na wydarzenie w dowolnym momencie?
    Przed wydarzeniem pojawi się informacja o godzinie otwarcia bramek. Będzie możliwość wejścia na obiekt w dowolnym momencie. Harmonogram wydarzenia ma charakter ciągły. Zachęcamy do udziału w wydarzeniu od samego początku.
  • O której godzinie przewidziane jest zakończenie?
    Zakończenie i finał wydarzenia przewidujemy na godzinę 22:00
  • Czy będzie możliwość uczestniczenia online?
    Wydarzenie nie będzie transmitowane w formie online.
  • Czy można wnosić ze sobą jedzenie i picie? Jeśli tak to jak to wnieść, żeby nie zostało zabrane?
    W ramach wydarzenia można wnieść na obiekt 0,5 l plastikową butelkę wody na osobę. Na stadionie będą otwarte punkty gastronomiczne. Z racji bezpieczeństwa nie zaleca się wnoszenia butelek szklanych, termosów itp.
  • Czy można wejść na wydarzenie z plecakiem/torbą?
    Tak.
  • Czy będą sprawdzane torby/plecaki?
    Ochroniarze będą upoważnieni do sprawdzania toreb i plecaków.
  • Jak dokonać zwrotu zakupionego biletu?
    Zwrotu zakupionego biletu będzie można dokonać za pośrednictwem portalu ekobilet.
  • Czy są odpowiednie miejsca dla osób niepełnosprawnych?
    Stadion ma wydzielone miejsca dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Dla osób niepełnosprawnych nie poruszających się na wózku inwalidzkim nie ma wydzielonych specjalnych miejsc. Takie osoby obejmuje standardowy przydział biletowy. W takich przypadkach, jeżeli jest możliwość, zachęcamy do zakupu biletów na płycie obiektu.
  • Czy jest wydzielona strefa dla rodziców z dziećmi?
    Nie ma wydzielonej strefy dla rodziców z dziećmi. Wydarzenie ma charakter masowy dlatego też uczestnicy oraz organizatorzy zobowiązani są do dostosowania się warunków panujących na obiekcie.
  • Czy jest możliwość rozłożenia wózka obok rodziców?
    Nie ma możliwości rozłożenia wózka obok rodziców. Wydarzenie ma charakter masowy dlatego też uczestnicy oraz organizatorzy zobowiązani są do dostosowania się do warunków panujących na obiekcie oraz zachowania panujących zasad bezpieczeństwa w tym m.in. zachowania ciągów komunikacyjnych i dróg pożarowych.Nie ma możliwości rozłożenia wózków, kocy, karimat, namiotów itp.
  • Czy w trakcie koncertu będzie można wyjść aby nakarmić/przebrać dziecko i potem wrócić?
    Tak.
  • Czy miejsca na płycie są miejscami siedzącymi?
    Tak.
  • Czy na trybunach są miejsca siedzące?
    Tak.
  • Gdzie będą najlepsze miejsca?
    Kwestia gustu :)
  • Czy będzie możliwość zakupu biletów na miejscu?
    Nie. Zakup możliwy jest tylko przez internet.
  • Jaki bilet najlepiej zakupić dla osób niepełnosprawnych? Czy bilet dla opiekuna jest płatny?
    Dla osoby niepełnosprawnej poruszającej się na wózku należy zakupić specjalny bilet. Na stadionie wyznaczone zostały specjalne miejsca dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim a zaraz obok nich wyznaczone są miejsca dla opiekunów. Miejsca dedykowane mają przydzielone numery w sektorach. Zarówno osoba poruszająca się na wózku jak i opiekun, jako uczestnicy wydarzenia zobligowani są do zakupu standardowego biletu. Dla osób niepełnosprawnych nie poruszających się na wózku inwalidzkim nie ma wydzielonych specjalnych miejsc. Takie osoby obejmuje standardowy przydział biletowy. W takich przypadkach zachęcamy do zakupu biletów na płycie obiektu.
  • W jakiej cenie są bilety dla osób niepełnosprawnych i ich opiekunów?
    Cena biletu dla osoby niepełnosprawnej oraz jego opiekuna jest taka sama jak standardowy bilet dedykowany osobie dorosłej.
  • Jakie są ceny biletów dla dzieci?
    Ceny biletów dla dzieci w przedziale wiekowym od 0 do 12 roku życia to koszt 40 zł. Przy zakupie biletu dla dzieci w wieku szkolnym konieczne jest okazanie legitymacji podczas sprawdzania biletu na stadionie.
  • Czy są zniżki dla dzieci?
    Cena za bilet dla dziecka w wysokości 40 zł to kwota objęta zniżką. Przy zakupie biletu dla dzieci w wieku szkolnym konieczne jest okazanie legitymacji podczas sprawdzania biletu na stadionie.
  • Czy dla małego dziecka (niemowlę, które jeszcze nie chodzi) trzeba kupować bilet?
    Ceny biletów dla dzieci w przedziale wiekowym od 0 do 12 roku życia to koszt 40 zł. Impreza ma charakter masowy dedykowany do osób dorosłych. Dla bardzo małego dziecka oraz jego rodziców wydarzenie może być sporym wyzwaniem. Może warto przemyśleć udział w wydarzeniu z tak małym dzieckiem. Zakupiony bilet dla dziecka zapewnia jedno miejsce siedzące. Dla niemowląt jest możliwość wniesienia nosidełka, fotelika samochodowego i ewentualnego umieszczenia dziecka w foteliku w ramach zakupionego dodatkowego miejsca siedzącego. Na każde miejsce siedzące obowiązuje bilet.
  • Czym różni się zakup biletu na trybunę i na płytę?
    Bilet na płytę upoważnia do poruszania się jedynie na przestrzeni płyty. Bilet zakupiony na trybunę upoważnia do poruszania się w ramach swojego sektora. Wyjątki stanowią przestrzenie gastronomiczne, sanitarne i usługowe. Bilety na trybuny są numerowane, na płytę nie.
  • Czy na trybunie potrzebne jest oddzielne miejsce siedzące dla dzieci?
    Każde dziecko powinno mieć zakupiony bilet. Z racji bezpieczeństwa poruszanie się jest ograniczone. Bilet gwarantuje miejsce siedzące. Nie ma wyznaczonych dodatkowych miejsc, atrakcji, zabaw dla dzieci.
  • Czy jest możliwość wymiany biletu z trybun na płytę i na odwrót?
    Poprzez system biletowy nie jest to możliwe. Możliwa dobrowolna wymiana między uczestnikami i za ich zgodą.
  • Jaka jest cena biletu?
    W tym roku chcemy zaprosić Was do wsparcia we współtworzeniu naszego spotkania modlitewnego poprzez zakup biletu w cenie standardowej, pozwalającej pokryć koszty naszego wydarzenia. W związku z tym, że uwielbienie odbędzie się w 3 x większej skali (zamiast 10 aż 30 tysięcy osób!) koszt organizacji spotkania również wzrósł. Szacowana cena pozwalająca na pokrycie wydarzenia to bilet w wysokości 100 zł. Dla osób, dla których podana kwota uniemożliwiłaby udział w wydarzeniu przygotowaliśmy opcję zakupu biletu za 70 zł. Osoby, które chcą pomóc nam w pokryciu braków, które zrodzą się w związku z udostępnieniem również tańszych biletów, dajemy możliwość „zasiania” w to wydarzenie w formie cegiełki: 150, 200, 300, 500 lub 1000 złotych. Pragniemy zrealizować to uwielbienie na najwyższym poziomie, bo wierzymy, że Bóg jest godny jakości i kreatywności, którą sam nas obdarował. Bądźmy więc hojni w tworzeniu i dawaniu.
  • Jak można dokonać wyboru miejsc?
    Krzesełka na płycie nie są numerowane dlatego wyboru miejsca można dokonać zaraz po przyjeździe na obiekt. Miejsca na trybunach są numerowane i ich wyboru dokonujemy przez system przy zakupie biletu.
  • Jak wybrać miejsca na trybunie?
    Należy wybrać je przez system podczas zakupu biletu.
  • Jak zakupić bilety grupowe?
    Nie prowadzimy typowej sprzedaży biletów grupowych. W myśl biletu grupowego jednorazowo można zakupić kilka biletów o oddzielnych kodach QR. Każdy bilet ma przydzielony QR kod. Cena za bilet nie ulega zmianie.
  • Jak zapewnić przy bilecie grupowym miejsca dla wszystkich osób obok siebie? Czy można rezerwować i jak to zrobić?
    W ramach tegorocznego wydarzenia nie ma biletów grupowych. Portal umożliwia zakup kilku biletów, ale o oddzielnych kodach QR. Jeden zakupiony bilet oznacza jedno wykupione miejsce. Nie prowadzimy rezerwacji miejsc na płycie. Krzesełka na płycie nie są numerowane dlatego wyboru miejsca można dokonać zaraz po przyjeździe na obiekt. Grupą można usiąść w sektorze, gdzie zostało więcej wolnych miejsc w myśl zasady “kto pierwszy ten lepszy”. Miejsca na trybunach są numerowane i ich wyboru dokonujemy przez system przy zakupie biletu.
  • Czy na jednym kodzie QR może wejść kilka osób?
    Tak, jeżeli jest to tzw bilet "grupowy". Kod QR zawiera informację o ilości osób jaka może wejść na kod i dane biletu. W momencie, kiedy zakupionych jest kilka biletów na jednym kodzie QR każda z osób może wejść na wydarzenie niezależnie od innych osób - musi ona wtedy posiadać sms z kodem biletu lub wiadomość email z biletem lub wydrukowany bilet. Bilety są na okaziciela - prośba aby przekazać każdej osobie, dla której przeznaczony jest ten bilet sms lub bilet w formie pdf. Ważne aby nie udostępniać kodu biletu ani biletu do wydruku/wydrukowanego osobom postronnym. Na wydarzenie wejdzie tylko pierwsze X osób (blankiet biletowy opiewa na X biletów). Jako organizatorzy sugerujemy dzielenie biletów poprzez platformę ekobilet.
  • Czy można zwrócić bilety?
    Jest możliwy zwrot biletów przy wsparciu organizatora za pośrednictwem portalu ekobilet. Należy skierować maila do organizatorów na adres mailowy: bilety.chwalamu@gmail.com lub adres fundacji, w treści wpisując następujące informacje: - data zakupu biletu, - adresu e-mail z którego został dokonany zakup biletu, - numer telefonu który został podany podczas zakupu, - numer seryjny biletu (ID), - o liczbie zwracanych biletów. Po zaakceptowaniu ze strony organizatora rozpocznie się procedura zwrotu przekazanych środków. Zwrot ceny biletu zostanie dokonany na numer rachunku bankowego Uczestnika, z którego została dokonana płatność w terminie 14 dni. Szczegóły w regulaminie wydarzenia.
  • Czy można podzielić bilety?
    Bilety można rozdzielić po zalogowaniu się na koncie klienta pod adresem: https://ekobilet.pl/client/signin Należy zalogować się loginem (adres email podany w procesie zakupu) oraz hasłem. Jeżeli nie udało się zapamiętać hasła lub jest nieznane z jakichś względów prośba aby skorzystać z funkcji jego odzyskania. Po zalogowaniu się do panelu klienta trzeba wejść w Aktywne Zamówienia - po prawej stronie zamówienia będzie ikona "metki" - Rozdziel bilety. Bilety zostaną rozdzielone. Po odświeżeniu strony pojawi się ikona prezentu - proszę w nią kliknąć - kody poszczególnych biletów znajdują się właśnie w tym widoku.
bottom of page