top of page

-
Czy wydarzenie odbędzie się w przestrzeni otwartej czy zamkniętej (czy jest otwierany dach? Czy to miejsce zamknięte, bez dostępu świeżego powietrza, czy z klimatyzacją)?Atlas Arena jest obiektem zamkniętym. Jest to hala, która nie posiada otwieranego dachu. Obiekt jest wyposażony w system klimatyzacji, co zapewnia odpowiednie warunki wewnątrz budynku niezależnie od warunków pogodowych na zewnątrz. Pamiętaj, że przy tej ilości osób (mimo klimatyzacji) temperatura może być wyższa, dlatego ważne jest, aby ubrać się lekko, wygodnie i dbać o odpowiednie i systematyczna nawodnienie. Dokładny adres miejsca: al. Bandurskiego 7, 94-020 Łódź Start wydarzenia: 15:00 Otwarcie bram: 13:00
-
Jaki jest harmonogram wydarzenia? Czemu 2 dni?Sobota - 23 sierpnia Start wydarzenia: 15:00 Otwarcie bram: 13:00 Niedziela - 24 sierpnia Start wydarzenia: 15:00 Otwarcie bram: 13:00 Więcej informacji: Wydarzenie, podobnie jak w poprzednim roku zostało podzielone na 2 dni i przyjmie formę 6 godzinnej modlitwy uwielbienia. Oczekuj na wyjątkowe dźwięki i pieśni pełne ducha, prowadzone przez najlepszych chrześcijańskich artystów. Już teraz możesz wybrać, na który dzień chcesz kupić bilet. Sobota 23 sierpnia? A może odpowiada Ci bardziej niedziela 24 sierpnia? Początek zarówno w sobotę jak i w niedzielę o godz. 15:00, a zakończenie po godz. 21:00. Każdy z tych dni będzie różny i wyjątkowy, bo Duch Święty wieje jak chce. Dla osób chcących uczestniczyć w obu dniach - przygotowaliśmy promocyjne ceny. Line-up / lista artystów - wkrótce. Modlitwę o uzdrowienie poprowadzi Marcin Zieliński. Bądź na bieżąco z aktualnościami: https://www.facebook.com/ChwalaMU
-
Jak jest organizowany dojazd uczestników do miejsca wydarzenia?Dojazd do miejsca wydarzenia odbywa się we własnym zakresie. Organizatorzy nie zapewniają pomocy w tych kwestiach.
-
Czy są dostępne miejsca do parkowania i czy parking jest płatny?Atlas Arena Łódż dysponuje miejscami parkingowymi ze stanowiskami wokół hali. Parking jest płatny. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie Atlas Arena Łódź: https://www.atlasarena.pl/gdzie-parkowac oraz w sekcji wiedzy dot. parkingu na: https://atlasarena.pl/abc-widza/najczestsze-pytania/ Zasady korzystania z parkingów w Arenie określa Regulamin Parkingu, dostępny na stronie internetowej właściciela Atlas Arena Łódź: https://www.atlasarena.pl/images/Regulamin_Parkingu_Niestrze%C5%BConego_przy_al._Unii_Lubelskiej_2_i_al._Bandurskiego_7_w_%C5%81odzi.pdf Przypominamy o parkowaniu w zgodzie z przepisami, również w miejscach poza obiektem. Zachęcamy do korzystania z komunikacji miejskiej w Łodzi zgodnie z informacjami i regulaminem dostępnym na: https://www.mpk.lodz.pl/rozklady/linie.jsp
-
O której początek wydarzenie? O której być, aby usiąść?Start wydarzenia: 15:00 Otwarcie bram: 13:00 Miejsca na płycie i trybunach nie są numerowane, dlatego zachęcamy do wcześniejszego przybycia, aby jak najbardziej ułatwić wejście na teren wydarzenia i zarezerwować najlepsze w Twojej opinii miejsce. Będziesz z nami pierwszy raz? Z każdego miejsca będzie naprawdę dobra widoczność, więc bez stresu!
-
Czy można wejść na wydarzenie w dowolnym momencie?Start wydarzenia: 15:00 Otwarcie bram: 13:00 Tak - umożliwiamy wejście na obiekt w dowolnym momencie po okazaniu biletu - nawet o godz. 17-tej czy 20-tej. Harmonogram wydarzenia ma charakter ciągły. Zachęcamy jednak do udziału w wydarzeniu od samego początku.
-
O której godzinie przewidziane jest zakończenie?Zakończenie i finał wydarzenia przewidujemy po godz. 21.
-
Czy będzie możliwość uczestniczenia online?Wydarzenie nie będzie transmitowane w formie online.
-
Czy można wnosić ze sobą jedzenie i picie? Jeśli tak to jak to wnieść, żeby nie zostało zabrane?Organizator komunikuje, że w miejscu i w czasie wydarzenia udostępnione zostaną Uczestnikom znajdujące się na terenie Atlas Areny pomieszczenia obejmujące pomieszczenia sanitarno-higieniczne oraz punkty gastronomiczne. Na Atlas Arenę jednorazowo każdy Uczestnik może wnieść 0,5l wody w plastikowej butelce. Z racji bezpieczeństwa nie zaleca się wnoszenia butelek szklanych, termosów itp. Pamiętaj, że jeśli jesteś chory i potrzebujesz specjalnej żywności - zabierz ją i powiadom o tym ochronę. Tak samo w przypadku jedzenia dla dzieci lub uzasadnionej większej ilości wody. Jako organizatorzy podjęliśmy rozmowy, aby Atlas Arena przygotowała przystępną dla Uczestników ofertę cenową na zakup wody oraz odpowiednią ilość stanowisk gastronomicznych. Podczas trwania wydarzenia na całym terenie hali będzie obowiązywał zakaz spożywania alkoholu.
-
Czy można wejść na wydarzenie z plecakiem/torbą? Co jest niedozwolone?Możesz wejść na wydarzenie z plecakiem/torbą. Nastaw się, że ochrona może prosić o sprawdzenie zawartości Twojego plecaka/torby. Pamiętaj, że na tego typu obiektach ma miejsce zakaz wnoszenia: napoi i jedzenia z zewnątrz (dopuszczalne 0,5 l wody w butelce plastikowej). Pamiętaj, że jeśli jesteś chory i potrzebujesz specjalnej żywności - zabierz ją i powiadom o tym ochronę. Tak samo w przypadku jedzenia dla dzieci lub uzasadnionej większej ilości wody. parasolek profesjonalnego sprzętu fotograficznego i rejestracyjnego, bez specjalnego pozwolenia transparentów, flag (w tym flag w ramach modlitwy) i innych podobnych przedmiotów, które mogą zakłócać widoczność i bezpieczeństwo własnych instrumentów muzycznych (w tym szofarów) szkła, metali materiałów pirotechnicznych, łatwopalnych alkoholu i innych substancji odurzających laserowych wskaźników zwierząt Ochrona ma możliwość zabronienia roznoszenia własnych materiałów typu ulotki, plakaty i inne treści reklamujące, które nie zostały wcześniej skonsultowane i zatwierdzone z organizatorem.
-
Czy mogę wejść z wózkiem dziecięcym?Nie przewiduje się miejsc dla wózków dziecięcych na płycie i trybunach – z uwagi na ich brak na obiekcie oraz względy bezpieczeństwa ppoż. Dodatkowo na terenie całej hali Atlas Arena, a także przed obiektem nie ma dedykowanych miejsc na pozostawienie wózków. Wydarzenie trwa 6 godzin, bez przerw, co może być wymagające dla Twojego małego dziecka. Dla rodziców którzy zdecydują się uczestniczyć z małymi dziećmi (dzieci znajdujące się np. w nosidełkach oraz fotelikach samochodowych przenośnych) - konieczne jest wykupienie oddzielnego biletu dla dziecka z miejscem siedzącym.
-
Czy osoba niepełnosprawna może wziąć udział w wydarzeniu?Uczestnicy z niepełnosprawnością, którzy posiadają bilet z wejściem na trybuny, zobowiązani są skierować się w pierwszej kolejności do służb porządkowo- informacyjnych, a następnie zostaną odpowiednio pokierowani. Organizator rekomenduje dla osób z niepełnosprawnością uczestnictwo w Wydarzeniu w asyście opiekuna. Dla uczestników z niepełnosprawności rekomendowany jest zakup biletów poprzez skierowanie wiadomości na adres poczty elektronicznej Operatora sprzedaży biletów, tj.: hello@superticket.pl (ilość miejsc jest ograniczona). Na płycie hali będą krzesełka, więc jeśli możesz poruszać się bez wózka, masz możliwość skorzystania z miejsca siedzącego również na płycie. Nie będzie możliwości wjazdu wózkiem inwalidzkim na płytę hali.
-
Kontakt w przypadku akredytacjiNapisz na adres kontakt@rozpalwiare.pl wpisując w temacie wiadomości Akredytacja ChwałaMU 2025, wrócimy do Ciebie z decyzją w najbliższym możliwym czasie.
-
Kontakt w przypadku problemów / RegulaminKontakt z operatorem sprzedaży biletów - serwisem biletowym, problemami ze stroną, reklamacjami biletów: hello@superticket.pl STORM sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-695, przy ulicy Nowogrodzkiej 50/54/515, NIP: 7011158978 Kontakt z organizatorem (Fundacja Rozpal Wiarę) - w sprawie biletów: bilety.chwalamu@gmail.com - w innych sprawach: kontakt@rozpalwiare.pl Organizatorem wydarzenia stanowiącego koncert religijny pn. ChwałaMU 2025 (dalej: Wydarzenie) jest Fundacja Rozpal Wiarę z siedzibą w Skierniewicach, 96-100 Skierniewice, ul. Mazowiecka 1B/211 (dalej: Fundacja), wpisana do Rejestru Stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000892147, dla której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, posiadającą NIP 8361876321 oraz REGON: 388557928 Pełny regulamin dostępny na stronie http://www.rozpalwiare.pl/chwalamu odnośnik: REGULAMIN
-
Jak dokonać zwrotu zakupionego biletu?W przypadku zaistnienia sytuacji, że Wydarzenie zostanie odwołane, Uczestnik może według swojego wyboru zażądać zwrotu od Organizatora ceny biletu, bądź zaliczenia tej kwoty na poczet biletu na następne wydarzenie dostępne w systemie danego Operatora. Jeżeli zostanie zmieniony termin lub miejsce Wydarzenia, Uczestnik może według swojego wyboru zażądać zwrotu ceny biletu, bądź zaakceptować zmianę miejsca lub terminu. Zwrot biletu możliwy jest w ciągu 14 dni od dnia zakupu. Wszelkie reklamacje Uczestników powinny być przesłane do Operatora STORM na adres poczty elektronicznej hello@superticket.pl Operator rozpatruje reklamację w terminie maksymalnie 14 dni i przesyła odpowiedź na reklamację drogą mailową, na adres Uczestnika, z którego wysłana została reklamacja. Organizator zastrzega sobie 14 dni na zwrot pieniędzy za zakup biletu liczony od dnia otrzymania odpowiedzi na reklamację. Zwrot ceny biletu zostanie dokonany przez Organizatora Wydarzenia na numer rachunku bankowego Uczestnika, z którego została dokonana płatność. Do zakupu Biletów online nie ma zastosowania uprawnienie do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny wynikające z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumentów, albowiem jest ono wyłączone mocą art. 38 pkt 12 ww. Ustawy.
-
Czy są odpowiednie miejsca dla osób niepełnosprawnych?Dla uczestników z niepełnosprawnością i poruszających się na wózku rekomendowany jest zakup biletów poprzez skierowanie wiadomości na adres poczty elektronicznej Operatora sprzedaży biletów, tj.: hello@superticket.pl (ilość miejsc jest ograniczona); Na płycie hali będą krzesełka, więc jeśli możesz poruszać się bez wózka, masz możliwość skorzystania z miejsca siedzącego również na płycie. Nie będzie możliwości wjazdu wózkiem inwalidzkim na płytę hali. Dla osób z niepełnosprawnością nie poruszających się na wózku inwalidzkim nie ma wydzielonych specjalnych miejsc. Ceny biletów dla osób z niepełnosprawnością nie różnią się od standardowo przyjętych progów cenowych tj. podział na bilet normalny, ulgowy, cegiełkę. W przypadku wyjątkowo trudnej sytuacji finansowej możesz skorzystać z biletu ulgowego.
-
Czy jest wydzielona strefa dla rodziców z dziećmi?Nie ma wydzielonej strefy dla rodziców z dziećmi. Wydarzenie ma charakter masowy dlatego też uczestnicy oraz organizatorzy zobowiązani są do dostosowania się warunków panujących na obiekcie.
-
Wózki i strefy zabawy dla dzieci obok rodziców?Istotnym jest zachowanie ciągów komunikacyjnych i dróg pożarowych, dlatego zarówno na płycie jak i na trybunach nie ma możliwości wjazdu wózkiem. Nie rekomenduje się stref z kocami, karimatami, namiotami czy miejscami zabaw dla dzieci, które mogą przeszkadzać w przebiegu wydarzenia. Prosimy o wyrozumiałość i dopasowanie się do wytycznych ochrony lub wolontariuszy. Dla rodziców z dziećmi bez wózków (dzieci znajdujące się np. w nosidełkach oraz fotelikach samochodowych przenośnych), konieczne jest wykupienie oddzielnego biletu dla dziecka z miejscem siedzącym.
-
Czy w trakcie wydarzenia będzie można wyjść aby nakarmić/przebrać dziecko i potem wrócić?Tak. Możesz wyjść i wrócić w dowolnym momencie dzięki specjalnej opasce umożliwiającej uczestnictwo.
-
Czy miejsca na płycie są miejscami siedzącymi?Tak.
-
Czy na trybunach są miejsca siedzące?Tak.
-
Gdzie będzie najlepsze miejsce?Najlepsze miejsce będzie w niebie, a na wydarzeniu oczekujemy takiej atmosfery, dlatego wszędzie będzie dobrze i zadbamy o odpowiednią widoczność z każdego miejsca! Nie martw się! :)
-
Gdzie kupić bilet?Bilet na wydarzenie zakupisz pod tym linkiem: https://superticket.pl/ChwalaMu Bilet tylko na sobotę: https://superticket.pl/bilety/ChwalaMu-sobota Bilet tylko na niedzielę: https://superticket.pl/bilety/ChwalaMu-niedziela Bilet na oba dni: https://superticket.pl/bilety/ChwalaMu-sobota-i-niedziela
-
Ile kosztuje bilet?Zakup biletu w cenie standardowej, pozwalającej pokryć koszty naszego wydarzenia to: Bilet na jeden wybrany dzień: 150 zł - bilet normalny PŁYTA 140 zł - bilet normalny TRYBUNA 100 zł - bilet ulgowy (wiek 12-18, również dla młodych i dorosłych w wyjątkowo trudnej sytuacji finansowej) 60 zł - bilet dziecięcy (wiek 0-12) jednodniowy bilet wstępu z cegiełką: 200 zł jednodniowy bilet wstępu z cegiełką: 300 zł jednodniowy bilet wstępu z cegiełką: 500 zł jednodniowy bilet wstępu z cegiełką: 1000 zł Kup bilet na oba dni w pakiecie: Karnet 2-dniowy normalny: 280 zł PŁYTA Karnet 2-dniowy normalny: 260 zł TRYBUNY Karnet 2-dniowy ulgowy: 110 zł (dla dzieci 0-12) Karnet 2-dniowy z cegiełką: 300 zł Karnet 2-dniowy z cegiełką: 500 zł Karnet 2-dniowy z cegiełką: 1000 zł Ceny biletów dla osób z niepełnosprawnością i ich opiekunów nie różnią się od standardowo przyjętych cen powyżej. Zgłoszenie chęci zakupy biletu dla osoby z niepełnosprawnością, poruszającej się na wózku należy kierować na adres mailowy: hello@superticket.pl Zachęcamy osoby niepełnosprawne o zapoznanie się z innymi wątkami dotyczącymi Waszego bezpieczeństwa w sekcji pytań i odpowiedzi. Możesz również poczuć piękno i ciężar organizacji wydarzenia i zakupić ten sam bilet standardowy w formie cegiełki, płacąc za niego 200, 300, 500 lub 1000 złotych. Pragniemy zrealizować to uwielbienie na najwyższym poziomie, bo wierzymy, że Bóg jest godny jakości i kreatywności, którą sam nas obdarował. Bądźmy więc hojni w tworzeniu i dawaniu. W przypadku trudnej sytuacji finansowej możesz skorzystać z biletu ulgowego. Do zobaczenia!
-
Czy będzie możliwość zakupu biletów na miejscu?Nie. Zakup możliwy jest tylko przez internet.
-
Jaki bilet najlepiej zakupić dla osób niepełnosprawnych? Czy bilet dla opiekuna jest płatny?Dla osoby z niepełnosprawnością poruszającej się na wózku należy zakupić specjalny bilet. Proszę skierować wiadomość na adres poczty elektronicznej Operatora sprzedaży biletów, tj.: hello@superticket.pl (ilość miejsc jest ograniczona) - zatem to operator potwierdza prawidłowość rezerwacji. Na płycie hali będą krzesełka, więc jeśli możesz poruszać się bez wózka, masz możliwość skorzystania z miejsca siedzącego również na płycie. Nie będzie możliwości wjazdu wózkiem inwalidzkim na płytę hali. Dla osób z niepełnosprawnością, które nie poruszają się na wózku inwalidzkim nie ma wydzielonych specjalnych miejsc. Ceny biletów dla osób z niepełnosprawnością i ich opiekunów nie różnią się od standardowo przyjętych progów cenowych tj. podział na bilet normalny, ulgowy, cegiełkę. W przypadku trudnej sytuacji finansowej możesz skorzystać z biletu ulgowego.
-
Jakie są ceny biletów dla dzieci?Ceny biletów dla dzieci w przedziale wiekowym od 0 do 12 roku życia to koszt 60 zł (bilet na jeden wybrany dzień) lub 110 zł (karnet na dwa dni). Przy zakupie biletu dla dzieci w wieku szkolnym konieczne jest zabranie ze sobą legitymacji - może się ona przydać podczas sprawdzania biletów.
-
Czy są zniżki dla dzieci?Cena za bilet dla dziecka w wysokości 60 zł (bilet na jeden wybrany dzień) lub 110 zł (karnet na dwa dni) to kwota objęta zniżką. W przypadku rodziny wielodzietnej i trudnej sytuacji finansowej możesz skorzystać z biletu ulgowego jako osoba dorosła plus biletu dziecięcego dla dzieci.
-
Czy dla małego dziecka (niemowlę) trzeba kupować bilet?Tak. Ceny biletów dla dzieci w przedziale wiekowym od 0 do 12 roku życia to koszt 60 zł (bilet na jeden wybrany dzień) lub 110 zł (karnet na dwa dni) to kwoty objęte zniżką. Impreza ma charakter masowy i jest dedykowany głównie osobom dorosłym. Dla bardzo małego dziecka oraz jego rodziców wydarzenie może być sporym wyzwaniem. Warto przemyśleć udział w wydarzeniu z tak małym dzieckiem. Możesz wnieść nosidełko, fotelik samochodowy, ale nie wózek. Dziecko w nosidle czy foteliku odłóż bezpiecznie na wybranym krzesełku obok siebie. Nie kładź tych przedmiotów w ciągach komunikacyjnych czy w miejscach powodujących zagrożenie dla innych. Przez zakup biletu dla niemowlaka zyskujesz gwarancję miejsca.
-
Czym różni się zakup biletu na trybunę i na płytę?Bilet na płytę upoważnia do poruszania się jedynie na przestrzeni płyty. Bilet zakupiony na trybunę upoważnia do poruszania się w przestrzeni trybun. Wyjątki stanowią przestrzenie gastronomiczne, sanitarne i usługowe. Bilety na trybuny i na płytę nie są numerowane.
-
Czy na trybunie potrzebne jest oddzielne miejsce siedzące dla dzieci?Każde dziecko powinno mieć zakupiony bilet. Z racji bezpieczeństwa poruszanie się jest ograniczone. Bilet gwarantuje miejsce siedzące. Nie ma wyznaczonych dodatkowych miejsc, atrakcji, zabaw dla dzieci.
-
Czy jest możliwość wymiany biletu z trybun na płytę i na odwrót?Bilet na płytę upoważnia do poruszania się w przestrzeni płyty i ciągów komunikacyjnych na trybunach, w celu przejścia do przestrzeni gastronomicznych, sanitarnych i usługowych. Bilet zakupiony na trybunę upoważnia do poruszania się w przestrzeni trybun oraz przestrzeni gastronomicznych, sanitarnych i usługowych, bez możliwości wejścia na płytę. Bilety na trybuny i na płytę nie są numerowane.
-
Jak można dokonać wyboru miejsc?Przy zakupie biletu decydujesz o zakupie biletu na płytę lub trybuny. Krzesełka na płycie i trybunach nie są numerowane (dlatego numery nie pojawiają się na bilecie). Wyboru miejsca można dokonać zaraz po przyjeździe na obiekt w ramach dostępności. Sugerujemy, nie przyjeżdżaj na ostatnią chwilę, ułatwi to sprawną komunikację i wybór dogodnego miejsca.
-
Jak zakupić bilety grupowe?Nie prowadzimy typowej sprzedaży biletów grupowych. Istnieje możliwość, aby w ramach jednego zakupu zamówić dowolną liczbę biletów o oddzielnych kodach QR. Tu nie ma ograniczeń. Każdy bilet ma przydzielony QR kod. Cena za bilet nie ulega zmianie i jest wg. standardowego cennika. Zachęcamy, abyście wybrali osobę w Waszych wspólnotach, grupach, rodzinach, która zadba o zakup biletów dla Was, jeśli nie jest to dla Was najłatwiejsze zadanie. Miejsca nie są numerowane, więc przyjeżdżając na obiekt o odpowiedniej godzinie - w zależności od zakupu biletu na płytę lub trybuny - z pewnością zajmiecie krzesełka obok siebie.
-
Czy można zwrócić bilety?W przypadku zaistnienia sytuacji, że Wydarzenie zostanie odwołane, Uczestnik może według swojego wyboru zażądać zwrotu od Organizatora ceny biletu, bądź zaliczenia tej kwoty na poczet biletu na następne wydarzenie dostępne w systemie danego Operatora. Jeżeli zostanie zmieniony termin lub miejsce Wydarzenia, Uczestnik może według swojego wyboru zażądać zwrotu ceny biletu, bądź zaakceptować zmianę miejsca lub terminu. Zwrot biletu możliwy jest w ciągu 14 dni od dnia zakupu. Wszelkie reklamacje Uczestników powinny być przesłane do Operatora STORM na adres poczty elektronicznej hello@superticket.pl Operator rozpatruje reklamację w terminie maksymalnie 14 dni i przesyła odpowiedź na reklamację drogą mailową, na adres Uczestnika, z którego wysłana została reklamacja. Organizator zastrzega sobie 14 dni na zwrot pieniędzy za zakup biletu liczony od dnia otrzymania odpowiedzi na reklamację. Zwrot ceny biletu zostanie dokonany przez Organizatora Wydarzenia na numer rachunku bankowego Uczestnika, z którego została dokonana płatność. Do zakupu Biletów online nie ma zastosowania uprawnienie do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny wynikające z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumentów, albowiem jest ono wyłączone mocą art. 38 pkt 12 ww. Ustawy.
-
Ile biletów może kupić jedna osoba?Kupuj ile chcesz :) Rozumiemy, że jako wspólnoty i społeczności lub zorganizowane grupy wyznaczacie lidera odpowiedzialnego za zakup biletów, dlatego to Ty zdecyduj czy kupisz 20 biletów, 50 biletów czy 200. Wszystkie trafią do Ciebie jako osobne QR kody, abyś następnie mógł to odpowiednio rozdzielić. Może jeszcze nie znasz dokładnej liczby chętnych z Twojej grupy, ale pamiętaj, nie zwlekaj, bo może już nie być dostępnych biletów. Ewentualną nadwyżkę biletów możecie zawsze rozdać, w ramach ewangelizacji w Łodzi czy w innym mieście! :)
bottom of page